Vackert porslin, små gulliga goda grönsaker och den ljuva sensommaren...

En del tidningserbjudanden är bättre än andra... Gård & Torp, en av de smakfulla lantliga tidningarna jag läser och gottar mej med vars nuvarande erbjudande jag inte kunde stå emot- tre nummer av tidningen + två av dessa vackra skålar från Rörstrands "Swedish Grace" för 99 kr! En porslinsserie jag skulle vilja ha massor utav! Skitsnyggt, diskret, smakfullt och tidlöst mönster...


Skålar till frukostfilen, snackset och cocktailtomaterna, prenumerationserbjudandet fann jag här...

4 kommentarer:

Anonym sa...

hallo Mari,
en riktigt vacker porslinserie!
Och tidningen är min favorit!
När jag i Sverige jag måste köpa den.
Jag önskar att du har en trevlig vecka
Hjärtliga hälsningar från Tyskland
Kerstin

Designe sa...

Ja den tidningen är riktigt bra! Såå bra erbjudande! Snygga bilder oxå Mari! :)

Hajan sa...

Alla dessa tidningar är underbara, men man kan ju inte köpa alla sorterna. Jag prenumenerera på flera ett tag.
Men gör så nu att jag väljer en ibland som ser intressant ut.
Är man pensionär skall pengarna räcka till mycket. Men man vill ju vara med på det mesta.
kram Hajan

LantlivsAnette sa...

Den tidningen köper jag ofta, alltid såå fint i den, och vilket fint porslin som de hade i erbjudandet. Kraaam Anette