En kopp kaffe i solen och två av mina favorittidningar i brevlådan i dag. Vardagslycka....

8 kommentarer:

Designe sa...

ÅH va härligt! Har ni varmt oxå?! Här är det kallt och ´mulet och det blåser! Burr! Passar på att blogga för en gangs skull men min dator är knäpp..kan lägga in bilder í blogger men inte skriva text så nu fick jag göra det på en annan dator. Seg är den oxå på att ladda bilder..är väl därför jag bloggar så lite.
Så härligt med 2 tidningar I brevlådan!! Jag har Lantliv och den var superbra!:) Ser din M-mugg oxå:) Ha det bra!

hemma hos lilla mej sa...

Ja underbart med lite gott kaffe och 2 härliga magazin !Det är riktig vardagslycka .Ha en skön dag .Sommarkramar Rita ♥

lisashus sa...

Visst är det härligt! Jag fick också Lantliv och har just hunnit igenom den! Vilken skön sommardag vi fick igen!
Lisa

cottagehillfarm sa...

Mail can't get much better than that!

Nathalie sa...

Hej! Jag hittade din blogg av en slump när jag googlade på loppisar i Falun. Jag är inte ursprungligen från Falun eller ens Dalarna, jag bara råkar plugga här :) Men såhär under sommarlovet är jag sugen på massa loppisar och auktioner men jag hittar inte en enda bra i och kring Falun! Har du något tips på loppissmultronställe? ;) Tack på förhand

Gabriella sa...

Fint med vardagslycka!=)

n o r d i n g å r d e n sa...

Nathalie, förlåt mitt sena svar.... Tja, på rak arm blir jag lite "loppisställd" nui ;) Det finns mycket sommartid som inte finns annars i Dalarna, kika efter skyltar i vägrenen! Men kika under mina kategorier butiker, cafér & andra guldkorn i sidan i min blogg, där finns en del Falutips men spontant så MÅSTE du besöka Tulavippan i Gagnef, inte i Falun dock men bara ca 6 mil därifrån- värt ett besök!!! Välkommen till Dalarna!!!!! Mari.

Rapport till Vänfors sa...

Vardagslycka som sagt var:)
Kram Annika